Środa 26 Marca 2014

Aplikacja PocketBook Reader teraz dostępna też na iOS

Oprogramowanie PocketBook Reader ułatwiające czytanie, przeszukiwanie, zakreślanie i robienie notatek w wielu formatach e-booków jest już dostępne dla rozwiązań mobilnych z systemem iOS.

Użytkownicy urządzeń iPhone, iPad oraz iPod touch z wersją iOS 6.0 oraz wyższymi teraz mogą znaleźć we wszystkich sklepach iTunes program, który pozwoli im w pełni cieszyć się czytaniem książek i dokumentów elektronicznych.

 

Autorska aplikacja firmy PocketBook oferuje czytelnikowi prostą i przyjazną nawigację po aktualnie przeglądanych plikach. Przewijanie i zmiana stron następuje poprzez przeciągnięcie palcem, dotknięcie rogu ekranu albo za pomocą klawiszy. Oprogramowanie umożliwia również dostosowanie rozmiaru tekstu, jasności wyświetlanej czcionki czy układu stron do wymagań osoby, która korzysta z urządzania.

 

„W odróżnieniu od innych aplikacji iOS obsługujących e-booki, PocketBook Reader jest kompatybilny z dokumentami i plikami w formatach PDF, EPUB, DjVu, TXT, FB2, FB2.zip oraz acsm,” - mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Kolejne wersje oprogramowania będą obsługiwały formaty CHM, HTML oraz komiksy,” obiecuje Zhelezniak.

 

W zależności od rodzaju książki elektronicznej, czytelnicy mogą automatycznie lub ręcznie ustawiać rozmiar wyświetlanej strony, powiększać lub zmniejszać obraz za pomocą gestu rozsuwania bądź łączenia dwóch palców oraz przybliżać fragment tekstu dwukrotnie pukając opuszką palca w wybraną część książki.

 

PocketBook Reader ma przyjazny dla użytkownika interfejs, który umożliwia personalizację ustawień wyświetlanego tekstu oraz przesyłanie opinii o czytanych książkach za pomocą SMSów czy maila, jak również publikację ich wraz z wybranymi cytatami w mediach społecznościowych na kontach Twittera i Facebooka.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.