Czwartek 23 Lipca 2015

Barczewo - mosty, kościoły i warmińskie domki w obiektywach aparatów firmy Panasonic

W miniony weekend niewielkie Barczewo tętniło od lokalnych wydarzeń. W sobotni wieczór odbył się koncert inauguracyjny III edycji Letnich Koncertów Muzyki Wokalnej i Kameralnej Varmia Gaudet et Cantat Ramsowo 2015, w niedzielę w pobliskich lasach sprawdzali swoje umiejętności uczestnicy Rajdu Warmińskie Szutry, a po południu przy starym cmentarzu ewangelickim zgromadziło się ponad 50 uczestników Fotospaceru. Punktualnie o 15:00 rozpoczął się spacer z aparatami Panasonic Lumix w ramach cyklu Fotograficznych Pereł Polski.

„Barczewo przyjęło nas niezwykle gościnnie,” mówi Tomek Kulas, główny organizator Fotospacerów. „Wystarczy wspomnieć, że swoją obecnością zaszczycił nasz nas Burmistrz Lech Jan Nitkowski, który przywitał naszą grupę i w kilku słowach opowiedział o tej przepięknej miejscowości. Dołączył także do naszego zdjęcia grupowego!”

 

Niedzielny spacer obfitował w niespodzianki. Nie tylko trasa była ciekawa i malownicza, ale wszystkie obiekty mijane po drodze na długo zajmowały amatorów pięknych ujęć. Klimatyczny stary cmentarz urzekał swoim urokiem, okolice przepięknego stawu pozwoliły na chwilę wytchnienia i umożliwiły spojrzeć na miasto z nieco innej perspektywy.

 

W odnowionym Salonie Muzycznym im. Feliksa Nowowiejskiego uczestnicy Fotospaceru wysłuchali wspaniałego koncertu utalentowanej pianistki, realizując równocześnie „portretowe” ćwiczenie fotograficzne zaplanowane przez organizatorów spaceru. Uczestnicy rozeszli się również po pomieszczeniach sąsiadujących z salką koncertową i z zainteresowaniem uwieczniali wystawione tam eksponaty.

 

„Na trzeci Fotospacer w ramach konkursu Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski przygotowaliśmy blisko czterdzieści aparatów,” przyznaje Klara Ufnalewska, PR Manager w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w Panasonic Marketing Europe GmbH Oddział w Polsce. „Wśród nich było także kilka egzemplarzy jednego z naszych najnowszych modeli – Panasonica Lumix G7. To doskonała propozycja dla osób szukających świetnie wyposażonego, zaawansowanego aparatu, zachowującego jednak przystępną cenę.”

 

Atrakcji fotograficznych w Barczewie nie brakowało. Malownicze uliczki z niewielkimi domkami do złudzenia przypominające Złotą Uliczkę w Pradze, przyciemnione wnętrza kościołów, szerokie panoramy widoczne z wieży ratuszowej, czy wreszcie wnętrze Galerii Sztuki umiejscowionej w dawnej synagodze stanowiły doskonałą okazję do wypróbowania różnorodnych możliwości aparatów Panasonic Lumix.

 

O ile samo miasteczko stanowiło prawdziwą ucztę dla oka, o tyle gościnni gospodarze zadbali o strawę dla ciała i zaprosili uczestników Fotospaceru na poczęstunek z domowym ciastem, kawą i herbatą. Takiego przyjęcia nikt się nie spodziewał!

Podczas wizyty w Barczewie pogoda również spisała się na medal. Wprawdzie pod koniec spaceru deszcz odrobinę postraszył grupę zwiedzających, ale na szczęście burze i wichury, które tego dnia przetoczyły się przez Polskę, ominęły Warmińską Małą Wenecję.

 

Kolejny Fotospacer z cyklu Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski odbędzie się już 16 sierpnia w Iłży. Będzie to czwarta, przedostatnia wyprawa w ramach tego projektu. Ostatni Fotospacer zawita 20 września do Parku Narodowego Gór Stołowych. Wszystkie wydarzenia poprzedzą zapisy ogłoszone na stronie www.fotospacery.pl oraz profilu https://www.facebook.com/fotospacerypl

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.