Piątek 24 Października 2014

Czytniki PocketBook ponownie na Poznań Game Arena

Od dziś do niedzieli Poznań odda się we władanie miłośników gier, literatury fantasy, a także mistycznych i nieistniejących stworzeń. Wśród wielu nowoczesnych gadżetów, mnogości gier i zadziwiających dodatków do sprzętu komputerowego nie zabraknie rozwiązań, które są niezbędne dla każdego nowoczesnego fana e-powieści – czytników PocketBook.

Podczas tegorocznych targów PGA na stoisku redakcji CHIP pokazane zostaną dwa absolutnie niezwykłe urządzenia. Pierwszy z nich – PocketBook Aqua – doskonale nadaje się na wędrówki po bezkresnych pustyniach i przemierzanie niezliczonych mil morskich. Odporny na wodę i drobiny kurzu, sześciocalowy czytnik jest niezawodnym towarzyszem podróży.

 

Prawdziwą rewelacją jest PocketBook Ultra. „To jest naprawdę uniwersalny czytnik,” opowiada Konstanty Młynarczyk, który wraz ze swoim zespołem będzie demonstrował gościom Stoiska 5
w Pawilonie 8 możliwości tego urządzenia. „Poza ciekawym wyglądem PocketBook Ultra potrafi robić zdjęcia tekstu, które następnie można konwertować na edytowalny plik. Do tego ma jeszcze wyjście audio, gniazdo na kartę microSD i przednie podświetlenie. Czego więcej można chcieć?”, uśmiecha się Młynarczyk.

W zeszłym roku e-czytelnicy dopytywali się o wiele szczegółów. Tym razem czytniki PocketBook na pewno ich nie zawiodą. Oba urządzenia bez problemu radzą sobie ze wszystkimi dostępnymi na rynku formatami plików książek elektronicznych, mają pojemną pamięć wewnętrzną, wbudowane słowniki oraz baterie, które wystarczają na wiele godzin ukochanej lektury.

Podczas Poznańskich Targów będzie można nie tylko wziąć do ręki oba urządzenia, ale także sprawdzić, czy PocketBook Aqua jest naprawdę wodoodporny, a PocketBook Ultra będzie przydatny do fotografowania stron książek i czasopism.

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.