Poniedziałek 8 Lutego 2016

Czytniki PocketBook ponownie w salonach Empik

Od początku lutego w siedmiu salonach sieci Empik można kupić czytniki PocketBook Touch Lux 3 i PocketBook Ultra.

„Z siecią Empik łączy nas ponad trzyletnia współpraca”, mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Dwa lata z rzędu sprzedawaliśmy w salonach czytniki PocketBook w opakowaniach specjalnie zaprojektowanych dla tego Partnera”.

 

Empik jest jednym z największych Partnerów firmy PocketBook w tym rejonie Europy. Poprzednio w swojej ofercie sieć miała bezdotykowe modele PocketBook Basic oraz dotykowy PocketBook Touch (od trzeciego kwartału 2012 roku), a także czytnik z przednim podświetleniem PocketBook Touch Lux, który w był sprzedawany jako PocketBook Highlight w dedykowanym opakowaniu z logo Empik.

 

W tegorocznym zamówieniu PocketBook dostarczył czytniki do salonów w Krakowie, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu.

 

„Zwolennicy e-czytania będą mieli wybór pomiędzy dwoma modelami czytników”, wyjaśnia Maksym Zhelezniak. „Zarówno PocketBook Touch Lux 3, jak i PocketBook Ultra mają przednie podświetlenie oraz sześciocalowy wyświetlacz najnowszej generacji dostępnej na rynku E Ink Carta®. Jednak Ultra ma nowszy design i dysponuje wyjściem audio, co może przekonać do niego miłośników audiobooków, czy e-booków konwertowanych na mowę”.

 

Lista salonów, w których dostępne są czytniki PocketBook jest następująca:

  • Kraków Galeria Krakowska - ul. Pawia 5 (CHU Galeria Krakowska)
  • Łódź Manufaktura - ul. Karskiego 5 (CH Manufaktura)
  • Warszawa Arkadia - Al. Jana Pawła II 82 (CH Arkadia)
  • Warszawa Galeria Mokotów               - ul. Wołoska 12 (CH Galeria Mokotów)
  • Warszawa Junior - ul. Marszałkowska 116/122
  • Warszawa Złote Tarasy - ul. Złota 59 (Złote Tarasy)
  • Wrocław Renoma - ul. Świdnicka 40
Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.