Poniedziałek 6 Lipca 2015

E-booki od Publio.pl prosto na czytniki PocketBook

Lubisz książki? Korzystasz z czytnika PocketBook? Znasz księgarnię Publio.pl? Zatem „Kupujesz i masz!”

Miłośnicy e-czytania zapewne już wiedzą, że w internetowej księgarni www.publio.pl pojawiła się opcja przesyłania zakupionych e-booków bezpośrednio na czytniki PocketBook. Nie potrzebne są kable, komputer czy mozolne procedury. Wystarczy raz skonfigurować adres e-mail…. kupować i czytać!

 

„Współpraca księgarni Publio i firmy PocketBook układa się bardzo dobrze,” – z zadowoleniem stwierdza Maksym Zhelezniak, Szef Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Mamy na koncie kilka zwieńczonych sukcesami projektów, ale wdrożenie przez Publio.pl opcji „Send-to-PocketBook” jest najważniejszym dla nas do tej pory działaniem”.

 

 Funkcja „Send-to-PocketBook” jest dużym ułatwieniem podczas zakupu książek elektronicznych. Wystarczy, że użytkownik raz zarejestruje się w usłudze, aktywuje ją poprzez otrzymany link, wpisze dedykowany mu adres mailowy i może bezpośrednio przesyłać pliki z księgarni na czytnik.

 

 „Podczas konkursów i promocji, które realizowaliśmy wspólnie z firmą PocketBook, okazało się, iż czytniki tej marki cieszą się dużym zainteresowaniem e-czytelników,” ­– tłumaczy Olga Magiera, Kierownik Marketingu Publio.pl „Zatem zdecydowaliśmy się zaoferować naszym użytkownikom możliwość bezpośredniego pobierania zakupionych u nas e-booków na urządzenia PocketBook. Funkcja ta działa już od kwietnia, ale teraz, wraz z nadejściem wakacji, chcemy ją szczególnie promować”.

 

Księgarnia Publio.pl, informując oficjalnie o wdrożeniu opcji „Send-to-PocketBook” organizuje w lipcu konkurs „Kupujesz i masz!”. Od 6 do 27 lipca osoby dokonujące zakupów w serwisie www.publio.pl będą mogły w przyjemny i prosty sposób powalczyć o dodatkowe zniżki na e-booki. Pojawiające się co tydzień pytania będą związane z e-czytaniem i nową funkcją. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.publio.pl/send-to-pocketbook.html.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.