Środa 28 Maja 2014

Janusz L. Wiśniewski z nową powieścią w gronie użytkowników PocketBook

Podczas Warszawskich Targów Książki autor bestsellerowej “Samotności w sieci” podzielił się swoją opinią na temat e-czytania z przedstawicielami firmy PocketBook.

Przed prezentacją najnowszej powieści „Grand” i spotkaniem z wielbicielami swojej twórczości, Janusz L. Wiśniewski poświęcił chwilę na rozmowę o roli książek elektronicznych w promocji czytelnictwa. Pisarz uważa, że każda z dostępnych form lektur jest równie ważna, a prace nad rozwojem e-booków są niezmiernie istotne ze względu na popularność nowych technologii. Wiśniewski przyznał także, że sam dopiero rozpoczyna przygodę z e-czytaniem, a towarzyszyć mu w niej będzie jeden z wiodących modeli czytników PocketBook.

 

Warto nadmienić, iż Janusz L. Wiśniewski jest bardzo nowoczesnym autorem. Jego „Grand” został wydany jednocześnie w formie drukowanej i elektronicznej, a pisarz mocno zaangażował się w nagłaśnianie swojej powieści, korzystając z nowych mediów. Autor bardzo aktywnie brał udział w przygotowaniach i realizacji działań promocyjnych podczas spotkań autorskich oraz licznych wydarzeń związanych z tym wydarzeniem. Na fanpage’u księgarni internetowej Virtualo, współorganizatora trasy, zorganizowany został także konkurs, w którym zwycięzcy mogli wygrać dokładnie takie samo urządzenie, jak to, które otrzymał ich idol.

 

Wielbiciele talentu Janusza L. Wiśniewskiego mogą już kupić jego najnowszą powieść we wszystkich głównych księgarniach stacjonarnych i internetowych. „Grand” został wydany przez Wydawnictwo Wielka Litera.

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.