Czwartek 24 Października 2013

Kup, załącz, prześlij - «Send-to-PocketBook» dla czytników serii PocketBook Touch

W najbliższym czasie użytkownicy czytników z rodziny PocketBook Touch będą mogli skorzystać z usługi Send-to-PocketBook.

Oprogramowanie jest świetnym sposobem, żeby sprawić najbliższym e-bookową niespodziankę – wystarczy kupić elektroniczną książkę i przesłać ją na czytnik z funkcją „Send-to-PocketBook”. Także osoby, które znajdą ciekawą pozycję w sieci i chcą ją później przeczytać skorzystają z tego rozwiązania.

 

Działanie oprogramowania jest niezmiernie proste. Dokumenty w formatach EPUB DRM, EPUB, PDF DRM, PDF, FB2, FB2.ZIP, TXT, DJVU, HTM, HTML, DOC, DOCX, RTF, CHM, TCR, PRC (MOBI), JPEG, BMP, PNG, TIFF przesyłane są jako załączniki do e-maili i pobierane za pośrednictwem łącza WiFi. Mnogość obsługiwanych formatów eliminuje proces konwertowania dokumentów na określony rodzaj, dzięki czemu oryginalny układ e-booka nie zostanie zniekształcony.

 

„Nowe oprogramowanie to przydatna i wygodna funkcjonalność” – mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Uwzględniliśmy także kwestię bezpieczeństwa przesyłanych dokumentów i zabezpieczyliśmy czytniki przed spamem. „Biała lista” adresów mailowych spowoduje, iż wiadomości z nich otrzymywane będą automatycznie rozpoznawane i pobierane bez problemów.”

 

Właściciele rozwiązań PocketBook Touch już wkrótce będą mogli pobrać nową wersję oprogramowania o symbolu 4.4 i korzystać z nowej funkcji.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Osoby kontaktowe

Karina Sękowska

tel: +48 531 500 705

 

karina@prcontext.pl
Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.