Środa 13 Listopada 2013

Limitowana Edycja PocketBook Touch Lux - już wkrótce

Na przełomie listopada i grudnia wielbiciele unikalnie wyglądających urządzeń będą mogli zamówić Limitowaną Edycję czytnika PocketBook Touch Lux.

Tuż przed Mikołajkami i Świętami Bożego Narodzenia, PocketBook proponuje pomysł na ekskluzywny, a jednocześnie użyteczny prezent – nowe wcielenie znanego już PocketBook Touch Lux. Sześciocalowy czytnik z przednim podświetleniem w limitowanej edycji został ubrany w wysokiej jakości pokrowiec wykonany ze skóry w kolorze mlecznej czekolady. Dodatkowo PocketBook Touch Lux Limited Edition będzie zamykany w drewnianej obudowie.

 

Nowy wygląd jednego z najpopularniejszych czytników firmy PocketBook dodatkowo dodaje wartości naszemu urządzeniu,” – mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Teraz jest to nie tylko podręczna biblioteczka wyposażona w 47 preinstalowanych słowników i 4 GB pamięci. Wraz z okładką i obudową PocketBook Touch Lux Limited Edition staje się również niezwykle estetycznym, wręcz ekskluzywnym podarunkiem dla osób, które zwracają szczególną uwagę na wzornictwo urządzeń mobilnych.”

 

Ze względu na swój wyjątkowy i unikalny design, Limitowana Edycja PocketBook Touch Lux nie będzie dostępna w powszechnej sprzedaży. Zamówienia osób chcących zakupić ten ekskluzywny czytnik będą przyjmowane przez dystrybutorów urządzeń PocketBook. Spodziewana cena wyniesie 759 PLN.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.