Piątek 26 Lutego 2016

Międzynarodowy Tydzień Książki Elektronicznej - święto e-czytających

Pierwsza dekada marca, to okres,  w którym przypada bardzo nietypowe i mało znane święto – Międzynarodowy Tydzień Książki Elektronicznej. W tym roku ponownie wiele bibliotek i instytucji propagujących czytanie przyłączy się do akcji na rzecz e-czytelnictwa. Na jednym z takich wydarzeń, w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, firma PocketBook zaprezentuje swoją ofertę.

„Wyniki badania profilu e-czytelnika, które zrealizowaliśmy w zeszłym roku z firmą Virtualo, wskazują, że studenci stanowią jedną z najmniej licznych grup osób czytających elektroniczne książki”, wyjaśnia Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Ponieważ jest to bardzo perspektywiczna populacja uznaliśmy, że nasza obecność na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie jest niezwykle ważna”.

 

Rezultaty uzyskane podczas kampanii „Nowoczesna strona czytania” wskazują na duży potencjał zbiorowości w wieku 18-24 lata (uczniowie ostatnich lat szkół średnich i studenci), ponieważ w badaniu czytelnictwa w Polsce okazało się, że właśnie w tej grupie przeważają czytelnicy regularni i intensywni.

 

„Bardzo cieszy nas fakt, że mamy tak doskonałą okazję bezpośredniego kontaktu ze studentami z Krakowa”, opowiada z entuzjazmem Maksym Zhelezniak. „W ostatni poniedziałek lutego serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych e-czytaniem na nasze stoisko w holu Biblioteki Głównej.


Z chęcią odpowiemy na pytania, wyjaśnimy zasadę działania czytników i przybliżymy ich zalety. Należą do nich poręczność, duża pamięć wewnętrzna mieszcząca do 2000 e-booków, ale przede wszystkim wyświetlacz E Ink, który umożliwia wielogodzinne czytanie bez szkody dla wzroku. To cechy, które na pewno docenią studenci”.  

 

Stoisko producenta czytników e-booków można odwiedzić 29 lutego b.r. w godzinach 9:00 – 15:00 w holu Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego przy ul. Podchorążych 2 w Krakowie.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.