Czwartek 24 Kwietnia 2014

Na czytnikach PocketBook czyta się już w 30 krajach

Od kwietnia firma PocketBook rozpoczęła sprzedaż swoich urządzeń również na rynku holenderskim. Tym samym marka ta jest obecna w 30 krajach na całym świecie.

Do tej pory fani elektronicznego czytania z krajów Zachodniej, Środkowej i Wschodniej Europy, Wspólnoty Niepodległych Państw, Litwy, Łotwy, Estonii, ale także m.in. Izraela, Paragwaju, Australii i Nowej Zelandii mogli swobodnie cieszyć się rozwiązaniami PocketBook. W drugiej połowie 2012 roku firma rozpoczęła sprzedaż czytników i tabletów w Czechach, Bułgarii i na Litwie. W ciągu kolejnych 12 miesięcy PocketBook miał w tych krajach odpowiednio 27%, 32% i 50% udziałów w rynku.

 

W Polsce PocketBook działa poprzez swoich dystrybutorów i stopniowo zwiększa swoje wyniki sprzedażowe, które pozwoliły na nawiązanie współpracy z takimi graczami, jak Empik, Komputronik, morelenet.pl czy Euro RTV AGD.

 

Firma planuje dalszy rozwój swojej działalności i przygotowuje ofertę dla pozostałych krajów Beneluksu,” - deklaruje Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Mimo, że nasze produkty są już dostępne w Szwajcarii, Niemczech, Hiszpanii, Francji, Włoszech czy Austrii, jesteśmy żywo zainteresowani dotarciem do użytkowników innych państw Środkowej i Zachodniej Europy.”

 

PocketBook, czwarty na świecie producent czytników z ekranami E Ink, wprowadził do tej pory do sprzedaży ponad 30 modeli urządzeń, wśród których znajdują się również tablety pracujące w oparciu o system Android. Do grudnia 2013 roku użytkownicy kupili 2 mln czytników i tabletów marki PocketBook.

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.