Poniedziałek 26 Stycznia 2015

Nowy interfejs dla PocketBook Touch Lux 2

Dla wszystkich miłośników czytnika PocketBook Touch Lux 2 producent tego urządzenia przygotował niespodziankę. Nowe oprogramowanie w wersji 5.2 jest już do pobrania na oficjalnej stronie PocketBook lub za pośrednictwem Wi-Fi bezpośrednio na czytnik.

Zdobywca prestiżowej nagrody Red Dot Design 2014 zyskuje nie tylko możliwości obsługi Adobe RMSDK w wersji 10 oraz Adobe DRM 3.0, ale przede wszystkim nowy, przyjazny użytkownikowi interfejs.

Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami opracowaliśmy nowy interfejs także dla naszego flagowego czytnika PocketBook Touch Lux 2” ­– mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Rozmieszczenie aplikacji jest teraz znacznie bardziej przejrzyste – po uruchomieniu na wyświetlaczu pokazują się tylko trzy z nich, a pozostałe funkcje zostały przesunięte do menu kontekstowych rozwijanych z dołu i góry ekranu. Dodatkowo przeprogramowaliśmy opcje powiadomień. Teraz są bardziej czytelne i jasne do zrozumienia” tłumaczy Maksym Zhelezniak.

Po uruchomieniu czytnika na wyświetlaczu pojawia się „Biblioteka”, w której książki wyświetlane są w dwóch rzędach: ostatnio czytane pokazane są u góry, podczas gdy na dole znajdują się ostatnio pobrane pozycje. Modyfikacji uległ także sposób prezentacji e-booków. Każda książka oznaczona jest teraz dużą jasną okładką. Czytelnik może porządkować swoje zasoby według uznania, grupując pliki na „półkach”. W nowej wersji oprogramowania system katalogowania książek został usprawniony – można je wyszukiwać po wielu kryteriach, np. dacie pobrania, otwarcia, autorze, tytule, a nawet serii.

 PocketBook Touch Lux 2 z przednim podświetleniem, 1 GHz procesorem, 4 GB pamięci wewnętrznej oraz nowym interfejsem dodatkowo zyskał na atrakcyjności, dzięki czemu e-czytanie jest fantastyczną i niezwykle wciągającą przygodą.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.