Piątek 6 Lutego 2015

Oprogramowanie dla PocketBook Ultra na piątkę z plusem

Najnowocześniejszy model w ofercie firmy PocketBook – smukły i elegancki czytnik PocketBook Ultra – zyskał nową umiejętność. Aktualne oprogramowanie w wersji 5.5 zawiera kilka najświeższych udogodnień, a wśród nich funkcję skanowania numeru ISBN - Międzynarodowego Znormalizowanego Numeru Książki pozwalającego zidentyfikować wydawcę, tytuł i wydanie książki. Opcja ta znacząco ułatwia zakup książek w sklepach internetowych.

„Dzięki nowej funkcji skanowania numerów ISBN poszukiwanie książek w sieci jest wyraźnie ułatwione,” opowiada Maksym Zhelezniak, odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Aplikacja automatycznie rozpozna kod, a następnie odnajdzie w sieci informacje o książce lub pobierze katalog sklepu, w którym można kupić wybraną pozycję. Dostęp do tego rozwiązania też nie przysporzy kłopotów – w menu czytnika pojawiła się dedykowana ikona skanera”.

 

PocketBook, pracując nad tą wersją oprogramowania, przygotował ulepszoną aplikację aparatu
i dokumentów; teraz, aby zrobić zdjęcie, wystarczy skorzystać z aplikacji „Galeria”. W „Bibliotece” również wprowadzono ułatwienia – usprawniono przeszukiwanie długich list, a także zastosowano rozwiązanie, które pozwoli wyszukać tytuł książki niezależnie od wielkości liter wpisanych w wyszukiwarkę aplikacji.

 

Producent zoptymalizował także szybkość trybu czytania, dzięki czemu dużo płynniej można zmieniać strony e-booków. Najnowsza wersja 5.5 pozwala także szybciej łączyć się z siecią Internet poprzez Wi-Fi.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.