Poniedziałek 27 Lipca 2015

Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski - Fotospacer po Iłży i farmie wiatrowej EDPR już niedługo

Już 16 sierpnia Iłża stanie się świadkiem niecodziennego wydarzenia. Do miasta zawita wyjątkowa grupa - miłośnicy fotografii i pięknych obiektów. Po południu, o godzinie 15:00 rozpocznie się Fotospacer z aparatami Panasonic Lumix.

Czwarty już z „perłowych” Fotospacerów odbędzie się 16 sierpnia w Iłży. Wspaniałe ruiny zamku, kolej wąskotorowa, zabytkowe kościoły, stare cmentarze (w tym żydowski), fragmenty murów obronne i urocze kamieniczki – to wszystko czeka na uczestników wydarzenia!

Ale to nie koniec! W drugiej części fotospaceru Fotospacerowicze będą mieli niepowtarzalną okazję zwiedzenia farmy wiatrowej firmy EDPR Polska, podczas specjalnie zorganizowanego dla nich przejazdu na teren farmy i z dostępem do wielu miejsc, w których „zwykły śmiertelnik” zobaczyć nie zdoła. Będzie wyjątkowo ładnie, ciekawie, wyjątkowo ekologicznie i… wiatrakowo!

Tak samo jak podczas poprzednich Fotospacerów, chętni będą mogli przetestować najnowsze aparaty Panasonic Lumix, jednak tym razem do dyspozycji będą wyłącznie zaawansowane modele z niewymienną optyką.

 

Zapisy na czwarty Fotospacer realizowany w ramach konkursu Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski ruszyły w piątek po południu. Swój akces można zgłosić poprzez formularz na stronie www.fotospacery.pla detale wydarzenia pojawią się niebawem na fanpage'u.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.