Poniedziałek 27 Kwietnia 2015

PocketBook na Kongresie Profesjonalistów Public Relations

Po raz pierwszy w historii urządzenia PocketBook zostały zaprezentowane niezwykle wymagającym użytkownikom, jakimi są specjaliści PR. W dniach 23-24 kwietnia, podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie, na stanowisku firmy Pressium odbywał się konkurs na hasło promujące wirtualne biuro prasowe, w którym nagrodą był czytnik PocketBook Touch Lux 2.

Kongres jest wydarzeniem o najdłuższej tradycji w branży, a udział w nim bierze blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku tematem przewodnim były relacje
z mediami, dlatego też wśród zaproszonych gości byli również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych.

 

„Zdajemy sobie sprawę, że dotarcie do osób, które doskonale orientują się w metodach budowania i realizacji strategii komunikacyjnej jest bardzo trudnym zadaniem” – mówi Maksym Zhelezniak, odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. „W związku z tym nawiązaliśmy współpracę z firmą Pressium, która dostarcza profesjonalistom public relations narzędzie ułatwiające ich pracę”.

 

Podczas dwóch dni Kongresu stanowisko z prezentowanym czytnikiem odwiedzało wiele osób.

„Czytniki e-booków, takie jak PocketBook Touch Lux 2, są rozwiązaniami niezwykle poręcznymi”, opowiada Grzegorz Teter, prezes Pressium. „Specjaliści ds. public relations mogą z nich korzystać w wielu momentach – czy to w czasie podróży, czytając ulubione książki, czy też posługując się nimi w sytuacjach zawodowych”. Prezentowane na Kongresie urządzenie sprawdzi się w każdej sytuacji. Przednie podświetlenie pozwoli wertować strony niezależnie od oświetlenia, a wydajna bateria wystarczy na wiele godzin lektury.

 

PocketBook jest jednym z trzech czołowych producentów czytników z ekranami E Ink. W odróżnieniu od większości firm ma szeroką ofertę urządzeń dostosowanych do specyficznych wymagań poszczególnych rynków. Producent ten umożliwia swoim partnerom zamówienie produktów z indywidualnie przygotowanym oprogramowaniem, opakowaniem, a nawet obudową czytników.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.