Poniedziałek 22 Grudnia 2014

PocketBook rozgrzewa zimowym konkursem!

Mimo iż tegoroczna zima nie straszy siarczystymi mrozami, PocketBook postanowił rozgrzać swoich zwolenników i tuż przed Gwiazdką rozpoczął kampanię «Warm Up Your Beloved» („Ogrzej Swoich Ukochanych”).

„Chcielibyśmy sprawić naszym sympatykom jeszcze więcej radości i dać im okazję do dzielenia się
z Ukochanymi ciepłymi, serdecznymi słowami,”
mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Dzięki udziałowi w konkursie nie tylko okażemy swoim bliskim uczucia, ale też możemy zdobyć dla nich czytnik w prezencie!”

 

Każdy, kto między 15 grudnia 2014 r. a 17 lutego 2015 r. kupi dowolne urządzenie marki PocketBook, będzie miał szansę zdobyć dla Ukochanej Osoby dodatkowy czytnik. Wystarczy postępować zgodnie z regułami konkursu:

  • odnaleźć w opakowaniu nowo nabytego urządzenia specjalną kartkę konkursową
  • napisać na niej czułą wiadomość dla Kochanej Osoby
  • zrobić zdjęcie pozdrowienia i przesłać je na adres

WarmUpYourBeloved@pocketbook-int.com

podając swoje imię i nazwę kraju, z którego się pochodzi w tytule wiadomości e-mail.

Nadesłane zdjęcia zostaną opublikowane na fanpage’u firmy na portalu społecznościowym Facebook, a fani wybiorą Zwycięzcę Tygodnia, oddając swoje głosy i klikając „Lubię to!” przy nominowanych pozdrowieniach. Autorzy najpopularniejszych kartek otrzymają markowe gadżety,
a zdobywca największej ilości głosów otrzyma Nagrodę Główną w postaci czytnika PocketBook.

Wszelkie informacje o konkursie «Warm Up Your Beloved» oraz galeria przesyłanych zdjęć znajdują się na profilu https://www.facebook.com/PocketBookPoland

 

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.