Wtorek 4 Lutego 2014

PocketBook Touch Lux 2 - nowy, luksusowy wymiar czytania

W połowie lutego wielbiciele elektronicznych książek mogą spodziewać się następcy czytnika, który podbił serca wielu użytkowników. Na rynku pojawi się PocketBook Touch Lux 2 – kolejny członek rozwiązań z rodziny Touch.

Każdy miłośnik czytania chciałby zagłębiać się w lekturze niezależnie od panujących wokół warunków. Dzięki właściwościom 6-calowego wyświetlacza E Ink Pearl HD oraz przedniemu podświetleniu teksty e-booków są wyraźnie widoczne w dzień i w nocy.

 

„W porównaniu ze swoimi „kuzynami” PocketBook Touch Lux 2 ma smuklejszą obudowę” - mówi Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „W nowym urządzeniu zamontowano również wydajny procesor o mocy powiększonej do 1 GHz oraz podwojono pamięć operacyjną do 256 MB. Zależało nam także, aby czytnik był wygodny w użyciu i można było go obsługiwać jedną ręką. Użytkownicy mogą swobodnie poruszać się po menu urządzenia, korzystając z przyjaznego i intuicyjnego interfejsu”.

 

Dodatkowym atutem czytnika jest pojemna, czterogigabajtowa pamięć wewnętrzna, którą można rozbudować ośmiokrotnie i bez problemu zapełnić ulubionymi lekturami. Nabywcy PocketBook Touch Lux 2 będą mogli również spędzić więcej czasu na lekturze bez konieczności podłączenia ładowarki - litowo-jonowy akumulator tego czytnika ma pojemność 1500 mAh, co pozwoli korzystać z urządzenia przez blisko miesiąc.

 

Urządzenie będzie dostępne w sugerowanej cenie ok. 600 zł w dwóch wariantach kolorystycznych: białym i ciemno szarym.

 

Swobodne i wygodne czytanie z PocketBook Touch Lux 2 nabiera teraz nowego znaczenia - wystarczy dotknąć, żeby się samemu przekonać!

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.