Poniedziałek 31 Marca 2014

PocketBook Touch Lux 2 zdobywcą nagrody Red Dot Award

PocketBook Touch Lux 2 zdobył najbardziej prestiżową w zakresie projektowania nagrodę Red Dot Design Award.

To najbardziej zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest co roku przez Design Zentrum Nordrhein Westfalen (Nadrenii Północnej-Westfalii) – jedną z najstarszych i najznamienitszych instytucji tego typu w Europie. Od 1954 roku nagroda Red Dot Design Award trafia w ręce producentów, których projekty i wyroby zyskają uznanie jury i zostaną uznane za wyjątkowo innowacyjne i przełomowe w swojej kategorii. Rozwiązanie firmy PocketBook nie po raz pierwszy zostało uhonorowane renomowanym tytułem „Najlepszego wzoru produktu” – w 2012 r. uzyskał ją tablet PocketBook A10.

 

„Kolejna nagroda Red Dot, która jest najwyższym europejskim wyróżnieniem dla wzornictwa produktów, ponownie udowodniła, iż rozwiązania PocketBook są nie tylko zaawansowane technologicznie, ale również wykonane z troską o estetykę, ergonomię i jakość,” – powiedział Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej, komentując zdobyte wyróżnienie.

 

W tegorocznej edycji zgłoszono 4 815 wniosków konkursowych z 53 krajów. Międzynarodowe, 40-osobowe jury doceniło estetykę i jakość wykonania flagowego czytnika PocketBook – modelu Touch Lux 2 z ekranem E Ink. W produkcji urządzenia wykorzystano materiały, które sprawiają, iż czytelnik otrzymuje nie tylko wygodny i ergonomiczny gadżet, ale także starannie opracowane rozwiązanie. Dodatkowej atrakcyjności dodaje przednie podświetlenie, dzięki czemu lektura możliwa jest również w mniej korzystnych warunkach oświetlenia. Matowy, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 6 cali pozwala łatwo poruszać się po intuicyjnym i przyjaznym menu.

 

Gala finałowa konkursu Red Dot Award odbędzie się w Essen, w Niemczech 7 czerwca b.r. Wówczas nastąpi prezentacja wszystkich zwycięskich produktów, które następnie zostaną udostępnione szerszej publiczności.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.