Czwartek 16 Kwietnia 2015

PocketBook Touch Lux 3 - nowy faworyt z ekranem E Ink Carta

Oferta czytników firmy PocketBook wyposażonych w wyświetlacz E Ink Carta™ powiększyła się o model PocketBook Touch Lux 3. Najnowsze urządzenie, będące następcą niezwykle popularnego zdobywcy Red Dot Design Award, już za tydzień będzie dostępne w Polsce.

W cieszącej się dużym powodzeniem rodzinie Touch Lux pojawił się model, którego charakterystyka zapowiada duży komfort e-czytania. Dzięki wykorzystaniu technologii E Ink Carta tekst wyświetlany na ekranie PocketBook Touch Lux 3 ma wyższy kontrast (o 50%) i lepszą widoczność w słońcu (o 20%) w porównaniu z wcześniejszymi rozwiązaniami E Ink. Rozdzielczość HD (1024x758 pikseli) jest gwarancją doskonałej ostrości czcionek i grafik w czytanych e-bookach.

 

„Po sukcesach dwóch poprzednich modeli z serii Touch Lux zdecydowaliśmy się na kolejny czytnik tej rodziny – Touch Lux 3”, wyjaśnia Maksym Zhelezniak, Szef Działu Sprzedaży PocketBook S.A. na obszar Europy Środkowej i Wschodniej. „Zależało nam, aby użytkownicy mieli jeszcze większy komfort podczas e-czytania, dlatego skorzystaliśmy z wyświetlaczy E Ink Carta. Dzięki nim rozdzielczość jest wyższa, a tekst bardziej wyraźny i czytelny”.

 

Podobnie jak poprzednie modele z tej linii najnowszy czytnik wyposażony został w przednie podświetlenie, 4 GB pamięci wewnętrznej oraz gniazdo na kartę microSD o pojemności do 32 GB. Z procesorem o taktowaniu 1GHz i 256 RAM pamięci operacyjnej urządzenie zapewnia płynne czytanie i szybką reakcję niezależnie od użytkowanej aplikacji. PocketBook Touch Lux 3 obsługuje bez konwersji pliki tekstowe w 18 formatach oraz obrazy z rozszerzeniami JPEG, BMP, PNG i TIFF.

 

Urządzenie dostępne w trzech kolorach - białym, szarym i czarnym – ma wbudowane łącze Wi-Fi, za pośrednictwem którego użytkownik może korzystać z dostępu do usług internetowych, takich jak Dropbox, Send-to-PocketBook oraz PocketBook Sync.

 

Sugerowana cena PocketBook Touch Lux 3 wynosi 529 zł.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.