Wtorek 9 Lutego 2016

Podarunek z sercem, czyli czytnik e-booków na "Walentynki"

Ukochanej osobie każdy z nas podarowałby gwiazdkę z nieba. I nie ma w tym nic dziwnego, że lubimy widzieć uśmiech na najdroższej nam twarzy czy blask radości w oczach. Dzień Świętego Walentego jest doskonałą okazją, aby obdarować Sympatię szczególnym prezentem, który nie tylko ją ucieszy, ale dodatkowo wzmocni wiążącą nas relację i rozwinie wspólne pasje.

  • Nie zapominaj o mnie! Ile byśmy dali, by nasz upominek przywodził na myśl tylko miłe chwile! Aby tak było, musimy wybrać coś niewielkiego, wiążącego się z pozytywnymi odczuciami, ale też użytecznego. Przecież zależy nam, by ta niespodzianka zawsze i wszędzie towarzyszyła Tej Jedynej osobie – w domu, podróży, na plaży, w pełnym słońcu, czy nawet w ciemnym pokoju.
  • Niech nas łączy! Zakochani są mistrzami w znajdowaniu okazji do bycia razem. Im więcej możliwości i wspólnych pasji, tym związek ma większe szanse na piękną przyszłość. Ale każdą relację trzeba pielęgnować, dbać o łączące uczucia i śmiech, który jest doskonałym spoiwem. Cenne chwile razem można poświęcić ulubionym zajęciom – na przykład czytaniu sobie wzajemnie na głos i odgrywaniu scen z ukochanych lektur.
  • Poznajmy się jeszcze lepiej! Co może lepiej przybliżyć poglądy Drugiej Połówki niż dyskusja? Dobrym powodem wymiany opinii jest świeżo przeczytana książka. Pozwoli poznać podejście Wybranki/Wybranka Serca do życiowych dylematów, kontrowersyjnych tematów, czy postaw ludzkich. A że są to aspekty angażujące, na pewno spędzicie ze sobą wiele godzin na żywiołowych dyskusjach!
  • Modny prezent. Darowując swojemu Ideałowi czytnik e-booków, możemy tym samym sprezentować niezwykle gustowny gadżet. Niektóre modele mają nie tylko gustowne i modne okładki, ale również same w sobie są modnymi, bardzo eleganckimi urządzeniami.
Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.