Wtorek 3 Lutego 2015

Tablety PocketBook SURFpad 4 na polskich półkach

W ofercie oficjalnego dystrybutora firmy PocketBook pojawiły się modele z najnowszej linii tabletów PocketBook SURFpad 4. Rodzinę tych urządzeń charakteryzuje wysoka wydajność oraz imponujące możliwości.

W Polsce są dostępne dwa z trzech tabletów linii SURFpad 4: niespełna ośmiocalowy PocketBook SURFpad 4 M oraz największy PocketBook SURFpad 4 L o przekątnej w wymiarze 10 cali. Oba modele pracują w oparciu o system Android 4.4, napędzane są ośmiordzeniowymi procesorami
i mają po 2 GB pamięci RAM.

 

Nowe urządzenia zostały wyposażone w wysokiej rozdzielczości wyświetlacze IPS (2048 x 1536)
i głośniki stereo, dzięki czemu mogą posłużyć za przenośne centrum rodzinnej rozrywki: oglądania filmów lub grania w gry. Dwupasmowy moduł Wi-Fi, bezprzewodowa łączność 3G za pośrednictwem kart micro-sim oraz technologię Bluetooth 4.0 zapewniają stałą łączność ze światem. Dzięki akcelerometrowi i systemowi GPS tablety sprawdzą się także do nawigacji podczas podróży. PocketBook SURFpad 4 obsługują także Miracast – technikę bezprzewodowego przesyłania pomiędzy dwoma urządzeniami w czasie rzeczywistym nawet ciężkich plików wideo czy audio.

 

Oba tablety z powodzeniem są w stanie zastąpić aparat fotograficzny czy kamerę wideo. Użytkownicy mogą skorzystać z głównej kamery, o 8-megapikselowej matrycy i autofokusie, pełniącej funkcję aparatu, lub przedniej – czterokrotnie słabszej – służącej głównie do prowadzenia rozmów wideo. Chwile w podróży może uprzyjemnić muzyka nadawana za pośrednictwem wbudowanego tunera FM. Dodatkowo, korzystając z tabletów PocketBook SURFpad 4 można zapomnieć o ładowaniu; baterie o pojemności 8000 mAh i 4000 mAh (odpowiednio dla modeli L i M) pozwolą cieszyć się swobodą przez wiele godzin.

 

Nowe urządzenia są już dostępne w sprzedaży w cenie 919 zł (tablet PocketBook SURFpad 4 M) oraz 1045 zł (w przypadku modelu PocketBook SURFpad 4 L).

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.