Piątek 22 Listopada 2013

Wushu, I Cing, herbata i chińska medycyna

Nie na darmo chińscy mędrcy powiadają „Jeden obraz wart więcej niż tysiąc słów”. O dorobku, kolorystyce i korzyściach Kultury Wschodu można by opowiadać godzinami, a i tak nie odda to jej pełni. Aby ją poznać, trzeba przekonać się o jej walorach osobiście. Dlatego też Polskie Stowarzyszenie Wushu Shen Long organizuje 30 listopada w Białołęckim Ośrodku Sportu przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie Polski Festiwal Wushu i Kultury Chińskiej. Już od 8:00 rano do godzin wieczornych na odwiedzających czeka wiele atrakcji.

Przeciętny Polak postrzega Chiny dosyć stereotypowo, mówi Andrzej Szymkiewicz, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Wushu Shen Long. Podczas Polskiego Festiwalu Wushu i Kultury Chińskiej chcemy pokazać, z jak wielu osiągnięć Dalekiego Wschodu możemy czerpać.

 

W programie tego niecodziennego wydarzenia znajdują się nie tylko zawody chińskich sztuk walki, ale także prelekcje, warsztaty i zajęcia dla dzieci. Zaproszeni prelegenci rozwiną przed gośćmi Festiwalu liście herbaty, odkryją tajemnice Księgi Przemian I Cing, a także pokażą, jak można poprawić swój stan zdrowia korzystając z chińskich tradycji i nauki.

 

Stowarzyszenie udostępniło również przestrzeń wystawową, na której zagoszczą szkoły języka chińskiego, orientalne kulinarne inspiracje, biuro podróży ze swoją ofertą egzotycznych wypraw oraz książki wydawane w zaskakującej formie.

 

Ponieważ zależy nam, aby każdy odwiedzający znalazł dla siebie coś ciekawego, proponujemy także kącik dziecięcy ­ - zaprasza Andrzej Szymkiewicz. Nasze pociechy, niezależnie od wieku, będą miały nie lada atrakcje. Będziemy uczyć je mówić po chińsku, posługiwać się pałeczkami, a co ciekawsze – zaproponujemy antyalergiczne tatuaże z chińskimi imionami naszych małych gości. Nawet najmłodsi będą mieli zajęcie – w kąciku urządzimy mini galerię kolorowanek z chińskimi motywami wykonywanymi przez cały dzień.

 

Szczegółowy program wydarzeń znajduje się w tabeli.

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Multimedia

odtwórz
pobierz
Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.