Piątek 26 Czerwca 2015

Z aparatami po Dolinie Chochołowskiej - Fotospacer po Fotograficznej Perle Polski!

Aparaty Panasonic Lumix, górska przeprawa rowerowa, spotkanie z bacą i koncert na górskim szczycie – całodniowy niedzielny Fotospacer w Tatrach obfitował w atrakcje.

Nie od dziś wiadomo, że organizatorzy Fotospacerów przygotowują dla uczestników każdego z wydarzeń wiele niespodzianek. Miłośnicy fotografii i malowniczych zakątków zawsze mogą liczyć na doskonały sprzęt fotograficzny, wskazówki specjalistów, ale też ciekawostki i zaskakujące propozycje. W minioną niedzielę 26 najbardziej żądnych wrażeń osób, nie zważając na prognozę pogody niezbyt sprzyjającą wysokogórskim wędrówkom, stawiło się przy wejściu na teren Parku Narodowego w Tatrach. Punktualnie o 9:00 Fotospacerowiczów przywitała przewodniczka Magda Zwatrzko i rozpoczęła drugi Fotospacer po Fotograficznych Perłach Polski – tym razem rolę przepięknej perły odegrała Dolina Chochołowska.

 

„Drugi z Fotospacerów planowanych w ramach konkursu Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski budził
w nas odrobinę niepokoju” –
zdradza Klara Ufnalewska, PR Manager w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w Panasonic Marketing Europe GmbH Oddział w Polsce. „I nie chodziło tu o aparaty Lumix, bo one świetnie sprawdzają się w każdym plenerze, tylko o warunki atmosferyczne. Wiadomo, że w górach każda wyprawa uzależniona jest od pogody. Jednak aura dopisała, a uczestnicy nie zawiedli!”

 

„Ten Fotospacer był wyjątkowy pod wieloma względami” – dodaje Tomek Kulas, jeden z pomysłodawców
i organizator Fotospacerów. „Nie tylko odbywał się w bardzo niecodziennym otoczeniu, ale też obejmował kilka sposobów przemieszczania się. Tempo nie było szczególnie mocne, ale mimo wszystko wybrana przez nas trasa okazała się dość trudna.

Już na początku organizatorzy udostępnili Fotospacerowiczom nie tylko sprzęt Fotograficzny firmy Panasonic, ale również… rowery, które pozwoliły szybciej pokonać część trasy. Oczywiście uczestnicy nie byliby sobą, gdyby nie zatrzymywali się co chwilę, żeby uwiecznić w kadrach piękno polskich gór. Te i inne spontaniczne postoje sprawiły, że spacer trwał aż 10 godzin!

 

Po przejechaniu części trasy Fotospacerowicze dotarli do schroniska na Polanie Chochołowskiej, by stamtąd wykonać wejście na graniczącego Grzesia (1653 m). Część uczestników żartowała, że jest to pierwszy Fotospacer poza granicami Polski, ponieważ wystarczyło przejść na prawą część szlaku, by znaleźć się
na Słowacji. Mimo nieprzychylnych prognoz pogoda wspaniale dopisała i szczyt – wraz z przepiękną panoramą Tatr zachodnich – można było fotografować w pełnym słońcu. Na szczycie odbył się też spontaniczny koncert gry na bałałajce. A deszcz? Groził, groził, ale na poważnie spadł tylko raz – akurat wtedy, gdy zmęczeni uczestnicy odpoczywali i posilali się w schronisku.

 

Ostatnią atrakcją Fotospaceru było spotkanie z bacą z Doliny Kościeliskiej, który w przepięknym stroju opowiedział o wyrobie oscypków. Po prezentacji i sesji fotograficznej nastąpiła degustacja tego jednego z najpopularniejszych serów Polski.

Aparaty i obiektywy udostępnione na tę wyprawę przez Partnera – firmę Panasonic, świetnie dawały sobie radę nie tylko z uwiecznianiem przepięknych widoków, ale także… innych uczestników, poruszających się

szybko na rowerach. W ramach warsztatu fotograficznego była też okazja dokładniejszego poznania filtrów szarych i polaryzacyjnych, a także odkrycia – w teorii i w praktyce – korzyści, jakie płyną z wbudowania w aparaty cyfrowe firmy Panasonic modułów komunikacji Wi-Fi.

 

Kolejny Fotospacer z cyklu Panasonic Lumix: Fotograficzne Perły Polski odbędzie się już 19 lipca. Uczestnicy odwiedzą tajemnicze, bo znane tylko nielicznym Barczewo. Zgodnie z zapowiedzią do pozostałych Fotograficznych Pereł Fotospacery dotrą 16 sierpnia (Iłża) i 20 września (Park Narodowy Gór Stołowych). Wszystkie wydarzenia poprzedzą zapisy ogłoszone na stronie www.fotospacery.pl oraz profilu https://www.facebook.com/fotospacerypl

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Pliki do pobrania

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.