Czwartek 26 Czerwca 2014

Z aparatem po Warszawie

Fotografowanie + spacer = alternatywny pomysł na poznanie swojego miasta

 

W sobotę, 29 czerwca ruszy pierwszy z trzech zaplanowanych Fotospacerów z Lumixem po warszawskich dzielnicach. W czasie przechadzek, uczestnicy nie tylko poznają tajemnice swojego miasta, ale też będą mieli szansę przetestować najnowsze aparaty i obiektywy firmy Panasonic.

Na wakacyjne niedzielne popołudnia przewodniczki z Warszawskiej Fabryki Spacerów oraz pasjonaci fotografii z magazynów CHIP i DIGITAL FOTO VIDEO zaplanowali niecodzienną możliwość poznania stolicy. Podążając śladami historycznych wydarzeń, uczestnicy projektu spojrzą na stolicę przez wizjer aparatów fotograficznych.

 

Najbliższe ulice, podwórza, rodzinna dzielnica, miasto, w którym mieszkamy od wielu lat kryją w sobie wiele nieznanych, nieodkrytych sekretów. Aby je ujawnić, wcale nie potrzeba zasobnego portfela – wystarczy odrobina chęci, ciekawość i trochę wolnego czasu. Przewodnicy, prawdziwe skarbnice wiedzy, dzięki znajomości stylów architektonicznych, biografii, anegdot, legend, a czasem i kronik policyjnych przenoszą spacerowiczów w lata mniej lub bardziej odległe. Czas mija niepostrzeżenie.

 

Tomek Kulas, pomysłodawca i koordynator Fotospacerów, a równocześnie doświadczony fotograf i redaktor mediów o tej tematyce, zaprosił do współpracy pełne pasji przewodniczki z Warszawskiej Fabryki Spacerów: Agnieszkę Zuzgę i Weronikę Kołacz.

 

„Liczne obiekty, koło których przechodziłem wiele razy, nagle zobaczyłem zupełnie inaczej, innych w ogóle nie dostrzegałem lub o nich nie wiedziałem” opowiada o początkach swojego projektu. „Jest mnóstwo niezwykłych, często wzruszających miejsc, o których warto się dowiedzieć, jest mnóstwo przepięknych fotograficznie zakątków.”

 

Na Fotospacery przychodzą nie tylko miłośnicy stolicy. Spotkania budzą duże zainteresowanie osób, które chcą skorzystać z unikalnej szansy zdobycia wiedzy o fotografii, ale też wypróbować sprzęt udostępniany przez partnerów przechadzek – producentów sprzętu fotograficznego.

 

„Dzięki wsparciu naszych partnerów, na przykład firmy Panasonic, możemy zaoferować uczestnikom Fotospacerów możliwość przetestowania świetnych produktów,” – wyjaśnia organizator spacerów. „Dodatkowym atutem jest fakt, iż spacery łączą w sobie aspekt rekreacyjny i edukacyjny – a każdy znajdzie dla siebie w nich coś ciekawego”, dodaje Tomek Kulas.

 

Zainteresowanie projektem przewyższa wszelkie oczekiwania. Fani Fotospacerów z niecierpliwością oczekują ogłoszeń kolejnych spotkań, w czasie których pojawiają się niespodzianki. Na fanpage’u, z odpowiednim wyprzedzeniem, publikowane są wydarzenia, na które spływają liczne zgłoszenia.

 

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w dwóch kolejnych Fotospacerach powinny przed 20 lipca („O koszykach hożej Emilki – Śródmieście Południowe) i 21 września („Praskie klimaty”) regularnie zaglądać na strony www.fotospacery.pl oraz www.facebook.com/fotospacerypl

Udostępnij
Tweetnij

Pobierz jako

Ilustracje

Atuty PRcontext
  • blisko dziewięć lat doświadczenia w obszarze komunikacji,
  • znajomość warunków pracy w agencjach PR, dziale wewnętrznym firmy oraz podczas samodzielnie realizowanych projektów,
  • doświadczenie w budowaniu wizerunku marek, promocji produktów oraz nagłaśniania inicjatyw w zakresie nowych technologii, ochrony zdrowia, energetyki, przemysłu ciężkiego czy nieruchomości,
  • wysoka jakość, terminowość i kompleksowośc usług,
  • elastyczne podejście do Klienta,

oraz głębokie przekonanie, że

najważniejszym, najpiękniejszym i najbardziej wymagającym elementem układanki zwanej public relations są ludzie.